ایمان داریم: به...
نوشته شده توسط : reza ranjbar

عیسی خدای کامل و انسان کامل است.و از مریم باکره تولد یافته,زندگی بدون گناه داشت و با مرگ نیابتی خود بر روی صلیب کفاره گناهان ما را پرداخت.

ایمان داریم: به بازگشت شخصی و قابل رویت مسیح بر روی زمین,که به همراه مقدسین خود پادشاهی پایان ناپذیر خود را آغاز خواهد نمود.

ایمان داریم: به بهشت,وبه این حقیقت که او روح القدس خود را بر ایمانداران اورشلیم نازل کرد.تا آنها را برای بشارت انجیل به اقصای جهان مجهز سازد.

ایما ن داریم: که انسانها ,ذاتا”ازخدا جدا گشته و شخصا مسئول گناهان خود هستند.ولیکن نجات,رستگاری,و بخشش گناهان بواسطه فیض خداوند ما عیسی مسیح به همه مردم ارائه شده.وقتی شخصی از گناهان خود توبه کرده و مسیح را به عنوان نجات دهنده و خداوند خود میپذیرد,آن شخص تولد تازه یافته و نجات او بواسطه روح القدس تضمین گشته و همه گناهانش بخشیده میشوند,و او فرزند خدا گشته و ابدیت خود را در حضور خدا سپری خواهد کرد.

ایمان داریم: به عطایای روح القدس که در کتابمقدس به آنها اشاره شده,و اگر در چهارچوب کلام خدا اجرا شوند,معتبر میباشند.و ما به عنوان ایماداران میبایست از خداوند تقاضای بهترین عطایا را داشته باشیم,تا آنها را با روح محبت به جهت تقویت تمامی بدن مسیح بکار بریم.ما ایمان داریم که محبت ,از تمامی عطایای روح القدس مهمتر بوده و بدون محبت عطایای روح بی ارزش هستند.

آنچه را که در رویا به تو نشان میدهم به طور آشکار و خوانا بر لوحی بنویس. تا هر کسی بتواند با یک نگاه آن را بخواند، این رویا اکنون اتفاق نمی افتد، اما در وقت معین اتفاق خواهد افتاد و زمان آن به زودی خواهد رسید.

حبقوق 3-2:2

تمرکز بر دیدی که خدا به ما داده کمکمان می کند تا در این مسابقۀ ایمان با اعتماد و اطمینان به اینکه کلام او تحقق خواهد یافت، بدویم.

هدف و دید ما این است که خبر خوش مسیح را نه تنها با منطقۀ محل زندگی خود بلکه با تمامی دنیا و بخصوص ایران و ممالک فارسی زبان، از طریق برنامه ها و بشارت در میان بگذاریم.





:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لاله در تاریخ : 1397/7/19/4 - - گفته است :
آمین هزاران آمین
آمین بر وجود خدا آمین

/weblog/file/img/m.jpg
هانی در تاریخ : 1397/7/19/4 - - گفته است :
بله ایمان داریم به خدایی که بما کمک رسان است
ایمان داریم به رهایی
به آزادی
به محبت
به اشک
به لبخند


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: